Nu söker Rydahls Reservdelar en platsansvarig till sin verksamhet i Göteborg – en person som med engagemang och tydligt ledarskap vill leda den dagliga driften, skapa delaktighet i teamet och driva verksamhetens utveckling framåt.
Rydahls Reservdelar söker en trygg ledare med entreprenörsanda och förmåga att skapa engagemang och delaktighet i arbetsgrupper. För att trivas i rollen krävs en god förmåga att delegera och kommunicera, samt en övertygelse om att relationer och samarbete är nyckeln till framgång. Tidigare erfarenhet av ledarskap och vana från tekniska, service- eller försäljningsorganisationer med höga krav på kundfokus och leverans är meriterande.
Du är resultatorienterad med ett starkt affärsfokus och har förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har ett stort intresse för ny teknik och drivs av att ständigt förbättra och utveckla verksamheten. Det är meriterande om du har arbetat med ERP-system, gärna Jeeves, samt har goda kunskaper i svenska och engelska – både i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.
I rollen som platsansvarig har du det övergripande ansvaret för verksamheten i Göteborg och dess dagliga drift. Du leder arbetet och säkerställer att det bedrivs på ett långsiktigt, säkert och affärsmässigt sätt. Ditt uppdrag omfattar bland annat ansvar för inventering, efterlevnad av rutiner samt budget. Du ansvarar även för att rapportering sker i rätt tid och omfattning, samt för öppning, stängning och att servicegraden mot kund hålls på hög nivå.
I rollen ingår även arbetsmiljöansvar samt att leda och koordinera det dagliga arbetet, inklusive personalansvar. Vid behov genomför du kundbesök och förmedlar viktig kund- och produktinformation vidare internt. Utöver det operativa ansvaret förväntas du även driva förbättringsarbete och leda projekt som bidrar till verksamhetens utveckling.
Vi samarbetar med Linck. Klicka här för att komma till ansökan.
Välkommen med din ansökan!